Výrobce si striktně „hlídá“ hodnotu světelného toku kvůli udělení certifikátu a povolení pro provoz na veřejných komunikacích. Ta by neměla výrazně překročit 1500 lumen, pokud by k tomu došlo, protijedoucí vozidla v protisměru by byla oslňována a mohlo by dojít k závažné dopravní nehodě. Jak je tedy možné, že oproti běžným žárovkám mohou nabídnout některé výrobky, jako je např. Osram Cool Blue Intense H7 Lightpark.cz, více světla. Více světla v tomto případě znamená více jasu a lepší kontrast, což prohlubuje a rozšiřuje viditelný zorný úhel. Řidič má tak lepší pocit z jízdy a více času na rozhodování, zvláště v obtížných situacích.
Světelné podmínky jsou u tohoto typu v porovnání s obyčejnou halogenovou autožárovkou lepší přibližně o jednu pětinu, což potvrzují nejen nezávislé testy, ale i zkušenosti zákazníků, kteří tento výrobek zakoupili „na zkoušku“.
Rozdíl v barvě světla
Tím hlavním důvodem, proč si vybrat právě tento typ, je vyzařovaná barva. Běžné žárovky vydávají umělé světlo o teplotě chromatičnosti 3100 K. Zaměříte-li se na stupnici světelných odstínů a číselné hodnoty teplot, zjistíte, že odpovídá teplé bílé, která se téměř shoduje s barvou svitu klasické vláknové žárovky, nebo sodíkové vysokotlaké výbojky. To však není zrovna ideální barva pro řízení vozidla v náročných podmínkách hustého provozu – čím teplejší je odstín, tím rychleji se dostavuje únava za volantem. Osram Cool Blue Intense vydává barvu o teplotě 4200 K, což je „neutrální bílá“, přibližující podmínky na silnici dennímu slunečnímu svitu. Taková jízda je nejen příjemnější, ale hlavně mnohem bezpečnější, s ohledem na každého, kdo se účastní silničního provozu.